Літературне читання

26 травня

Тема: Володимир Рутківський "Угода"

Хрестоматія ст. 170-177

Завдання: прочитай казку.



23-24 травня

Тема: Василь Сухомлинський "Співуча пір'їнка"

Підручник ст. 155

1. Прослухай казку:



2. Прочитай казку самостійно: ст. 155;

- Чи знаєш ти такого птаха? 

- Як він співає?

- Із чим порівнюється його спів? 

- Добери до слова дивовижний синоніми й антонім. 

- Поміркуй над виділеними реченнями. 

- Як ти розумієш їх смисл?

3. Домашнє завдання: ст. 155, читати і переказувати.




19 травня

Тема: Як здійснити мрію. Д. Гельнер "Розмова з фортепіано" Перетворення вірша на розповідь. Діагностувальна робота: читання вголос

Підручник ст. 154

1. Прослухай звукозапис:



2. Прочитай виразно вірш ст. 154;

3. Дай відповіді на питання:

- Про що цей вірш? 

- Які настрої передає інструмент? 

- Як ти вважаєш, хто розмовляє з фортепіано? 

- Які образні вислови у вірші передають різні настрої? 

- Спробуй перетворити цей вірш на розповідь про своє творче захоплення. 

4. Домашнє завдання: ст. 154, виразно читати.




17 травня

Тема: Робота з дитячою книгою. Ірен Роздобудько " Я зніматимуся в кіно"

Хрестоматія ст. 162 -166

1. Прочитай текст:











12 - 16 травня

Тема: Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов "Тут усе є..."

Підручник ст. 152-154

1. Прослухай текст "Тут усе є..."



2. Попрацюй зі словничком:

- Підтюпцем, врізнобіч, роздивляється, справжнісінький, борюкàються.

3. Прочитай текст:

- Де відбувався незвичайний урок?

- Яким був цей день? 

-  Що ліпили діти зі снігу? 

- Що зумів побачити навколо себе Вітя Карацунька? 

- Чи розкриває зміст оповідання його назву? 

- Підтверджуй свою відповідь, звертаючись до тексту. 

- Придумай словесну картину до одного з епізодів тексту (на  вибір). 

- Чому Віті вдалося побачити дива? 

- Чи доводилось тобі помічати на засніжених дерåвах казкові образи? Доповни оповідання.

4. Домашнє завдання: ст. 152-154, прочитати текст.







10 - 11 травня

Тема: С. Жупанин "Намалюю вітер тихий...", В. Ткаченко "Лісове коріння"

Підручник ст. 151

1. Прослухай звукозапис:



2. Прочитай виразно вірш

3. Дай відповіді на питання:

- Як можна зобразити вітер на малюнку? 

- Які ознаки вітру називає юний художник? 

- Роздивись фрагмент картини Миколи Глущенка. Як ти вважаєш, йому вдалося зобразити вітер? 

- Чому, на твою думку, вітрам нема кінця і краю? 

4. Прочитай виразно вірш "Лісове коріння"

- Які казкові постаті побачила поетеса в лісі? 

- Знайди у вірші порівняння. Які ознаки лісового коріння вони підкреслюють? 

- Визнач пари римованих слів. 

- Чи траплялися тобі подібні дива? 

5. Домашнє завдання: ст. 151, виразно читати.




9 травня

Тема: Медіавіконце.: мініпроєкт. Колаж "Про мене"

Підручник ст. 150

1. Прочитай уважно завдання в підручнику; 

2. За зразком на альбомному аркуші виготов колаж:

- Використовуй олівці, аплікації, намалюй свій портрет.

3. Фото колажу надішли на вайбер.



5 травня

Тема: Діагностувальна робота. Робота з літературним твором

1. Переглянь відео, став на паузу і виконуй завдання:



2. Виконай роботу і надішли фото.














4 травня

Тема: Фантазуй і створюй! В. Коломієць "Ліс і лис"

Підручник ст. 148-149

1. Познайомся з новим розділом ст. 148:

Читаючи твори цього розділу, ти будеш: 

- уявляти прочитане, продовжувати твір, римувати слова, створювати казки, вірші, малюнки, грати сценки, вистави; 

- виявляти свою особистість у колажі «Про мене», у який вкладете чимало цікавого.

2. Прослухай звукозапис:



3. Прочитай самостійно вірш ст. 149

- Чим був розчулений Лис? 

- Яким був ліс, що надихав Лиса складати вірші?   

-Чи ти звернув/звернула увагу, в якому блокноті Лис писав вірші?

- Який епізод зображено на малюнку? 

- Які слова передають творчий настрій Лиса? 

- Як ти вважаєш, швидко чи повільно треба читати цей вірш? 

- Поміркуй, після якого речення слід зробити найдовшу паузу. 

- Про що міг написати вірша Лис? Пофантазуй!

4. Домашнє завдання: ст. 148-149, виразно читати.




3 травня

Тема: Робота з дитячою книжкою. Мар'яна і Тарас Прохаськи "Самостійне життя"

Хрестоматія ст. 154-161

1. Прочитай казку (під час читання роби розминку для очей):



Розминка





Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей








28 квітня - 2 травня

Тема: Веселе слово. О. Сенатович "Балакуни". Перевіряю свої досягнення

Підручник ст. 146

1. Переглянь відео і виконай завдання:



2. Прочитай виразно вірш:

- Дай відповіді на питання:

- Чому поетеса придумала для кожного персонажа такі імена? 

- За якою ознакою утворено ці слова? 

- Чим схожі персонажі? 

3. Перевір свої досягнення з теми, дай відповіді на питання ст. 147

4. Домашнє завдання: ст. 146-147.






26-27 квітня

Тема: Робота з довідковою літературою. Невідоме і цікаве про тварин

Матеріал: інтернет - джерела

1. Переглянь відео:





2. Знайди і прочитай в інтернеті цікаві факти про життя диких тварин.






25 квітня

Тема: Собаки - рятівники. (за матеріалами інтернет-джерел)

Матеріал: інтернет - джерела

1. Переглянь відео:




2. Попрацюй з інтернет-джерелами:

- знайди в інтернеті цікаві історії про собак-рятівників.

3. Домашнє завдання: ст. 144-146.





20-21 квітня

Тема: Собака-рятівник. "Пес, відомий на весь світ"

Підручник ст. 144-146

1. Переглянь відео і виконай завдання:



2. Прочитай текст.

3. Виконай завдання:

- Знайдіть інформацію про інших тварин, які рятували людям життя.                - Підготуйте про них розповіді. 

 - Які пам’ятники тваринам ви знаєте?

-  Підготуйте розповідь або малюнки про своїх домашніх улюбленців.

4. Домашнє завдання: ст. 144-146.




19 квітня

Тема: С. Кочубей "Володарка лісу". Г. Ткачук "Нерозмінна монета"

Хрестоматія ст. 140-147

1. Прочитай оповідання:


Розминка для очей





Розминка для очей



Розминка для очей




Розминка для очей



Розминка для очей








18 квітня

Тема: Волохатий друг. А. Костецький "Спішу додому"

Підручник ст. 143-144

1. Переглянь відео і виконай завдання:




2. Навчись виразно читати вірш.

3. Дай відповіді на питання підручника.

4. Домашнє завдання: ст. 143-144 виразно читати, скласти розповідь про те, від чого ти б міг відмовитися.






14 квітня

Тема: Про наших улюбленців. Н. Кир'ян "Ми звами в цьому світі не самі..." М. Вітлер "Кошеня пропало"

Підручник ст. 141-142

1. Прослухай звукозапис:



2. Прочитай вірш мовчки. 

- Що привернуло твою увагу? 

- Як у вірші сказано про взаємну залежність людей і природи? 

- Читаючи вголос, звертай увагу на позначення щодо виразного читання. 

- Вивчи вірш напам’ять. 

- До чого закликає нас поетеса? 

- Чи поділяєте її заклик? 

- У яких словах вірша висловлено головну думку?


3. Висловте припущення, куди зникло кошеня.



4. Прочитай оповідання і перевір свої припущення. 

-  Хто шукав кошеня? 

 - Які дії тата свідчать про те, що він любить кошеня? 

 - Чи не траплялися з тобою подібні випадки? Розкажи про це.

5. Домашнє завдання: ст. 141-142 читати, вивчи вірш напам'ять.






13 квітня

Тема: Н. Гербіш "Різні культури"

Підручник ст. 137-140

1. Прочитай текст "Різні культури"

Розминка для очей




Розминка 




2. Дай відповіді на питання:

- Назви дійових осіб оповідання. 

- Хто головний персонаж? 

- Знайди і прочитай пояснення вчительки, що таке культура. 

- Чи зрозуміло тобі значення цього слова? 

- Чому в цьому класі відбулося свято різних культур? 

- Як вчительці вдалося заспокоїти Мар’ям? 

- Які почуття переживала дівчинка?

- Знайди речення, яке засвідчує, що на цьому святі Мар’ям вперше відчула себе частиною світу своїх однокласників. 

 - Як однокласники й однокласниці Мар’ям сприйняли її пісню про рідну країну? 

 -Як може змінитися тепер її ставлення до школи? 

- Чи з’являться в Мар’ям друзі? 

- Які почуття можуть об’єднати людей різних культур?

3. Визнач головну думку тексту.

4. Домашнє завдання: ст. 137-140, читати і переказувати.





11 - 12 квітня

Тема: Зрозуміти і підтримати інших. Н. Гербіш "Різні культури"

Підручник ст. 137-140

1. Переглянь відео і виконай завдання:




2. Прочитай текст самостійно.

Руханка




3. Дай відповіді на питання підручника.

4. Визнач головну думку тексту.

5. Домашнє завдання: ст. 137-140, читати і переказувати.






7 квітня

Тема: Цінність дружби. "Я друзів не продаю"

Підручник ст. 136-137

1. Переглянь відео і виконай завдання:



Розминка для очей





2. Прочитай оповідання самостійно.

-  Хто дійові особи твору? 

- Про що мріяла дівчинка? 

-  Як хлопчик допоміг їй зрозуміти цінність дружби?

-  У якому реченні висловлене основне? 

-  Придумай оповідання, схоже на прочитане за головною думкою.

3. Домашнє завдання: ст. 136-137, читати і переказувати.





5 - 6 квітня

Тема: На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова "Дружок і Образа"

Підручник ст. 135 - 136

1. Переглянь відео, виконай завдання:




Руханка





2. Прочитай самостійно текст.

Розминка для очей




- Придумай кілька ситуацій твого діалогу з Образою і розіграй їх.

3. Домашнє завдання: ст 135 - 136 читати і переказувати.




4 квітня

Тема: Т. Майданович "Телефонна розмова" (Повторення)

Підручник ст. 134

1. Прочитай вірш самостійно. Попрацюй над виразністю.

2. Дай відповіді на питання до тексту:

- Між ким відбувається розмова? 

- Чим стурбована внучка? 

- Які вона пропонує ліки для бабусі? 

- Які слова дівчинки передають її щире бажання допомогти бабусі? 

 - Оберіть інтонацію читання. Прочитай ще раз вірш.

Руханка




- Визначте: голосно чи тихо розмовляє внучка? Вона заперечує чи пропонує? З яким почуттям звертається до бабусі? 

3. Придумайте і розіграйте продовження цієї розмови. 

4. Домашнє завдання: ст. 134, виразно читати.




24 березня

Тема: Робота з дитячою книгою. Л. Денисенко "Як диварлики віднайшли у собі гідність"

Хрестоматія ст. 118-129

1. Знайди текст в хрестоматії і прочитай по частинах казку:



Розминка для очей





Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей








23 березня

Тема: Т. Майданович "Телефонна розмова"

Підручник ст. 134

1. Прослухай вірш:



2. Прочитай вірш самостійно.

3. Дай відповіді на питання до тексту:

- Між ким відбувається розмова? 

- Чим стурбована внучка? 

- Які вона пропонує ліки для бабусі? 

- Які слова дівчинки передають її щире бажання допомогти бабусі? 

 - Оберіть інтонацію читання. 

- Визначте: голосно чи тихо розмовляє внучка? Вона заперечує чи пропонує? З яким почуттям звертається до бабусі? 

- Придумайте і розіграйте продовження цієї розмови. 

4. Домашнє завдання: ст. 134, виразно читати.






22 березня

Тема: В. Сухомлинський "Красиві слова і красиві діла"

Підручник ст. 132-133

1. Прочитай статтю на ст. 132.

2. Прослухай аудіозапис оповідання В. Сухомлинського "Красиві слова і красиві діла"




3. Прочитай текст самостійно, дай відповіді на питання:

- Де відбувалась описана зустріч? 

- Скільки часу вона тривала? 

- Як зустріли троє хлопців незнайомого хлопчика? 

- У яких словах оповідання висловлено його головну думку? 

- Чи поділяєш ти її? 

- Знайди в тексті зачин, основну частину, кінцівку. 

-  Підготуй докладний переказ оповідання. 

4. Домашнє завдання: ст. 133, уривок тексту вивчити напам'ять (відео надіслати на вайбер):


"Одного разу серед літнього дня захмàрило й пішов дощ. А в лісі в цей час

 було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє мов з відра"



21 березня

Тема: Перевіряю свої досягнення

Підручник ст. 131

1. Перевір свої знання за розділом "Поезії про дивосвіт природи":

- Нàзви прочитаних віршів та їх авторів. 

 - Які ознаки має віршована мова? 

- З якого вірша ці рядки: «поле в нашому краї, наче небо безкрає»? 

- Чим особливе гніздечко ремеза? Хто автор вірша про цю пташку? 

- Чому Любов Забашта називає світ природи дивосвітом? 

- З яким почуттям Тарас Шевченко описує дві картини природи у вірші «За сонцем хмаронька пливе»? 

- Чому у вірші «В небі жайворонки в’ються» вжито багато дієслів? 

- Чому Ліна Костенко застерігає людей: «природа для всіх, а не для тебе лиш»?  

-  Які вірші тебе зацікавили особливо? Чим саме? 

- Чи погоджуєшся ти із тим, що світ природи — це справжнє диво? 

- До якого вірша ти б хотів/хотіла намалювати ілюстрацію? 

- Які картини і явища природи, що описано у віршах, ти спостерігав/спостерігала у житті?




17березня

Тема: Медіавіконце: мініпроект. Створення обкладинки книжки "Мій улюблений вірш"

Підручник ст. 130

1. Роздивіться обкладинки книжок, виданих в українських видавництвах ст. 130 підручника.

- А ви хотіли б відчути себе видавцями, творцями книжки? 

- Якщо так, то вам буде цікаво створити свою маленьку книжечку «Мій улюблений вірш».

2.  Придумайте назву книжки. 

3. Доберіть зміст (свій вірш або вірш улюбленого автора). 

4.  Ви знаєте, що кожна книжка починається з обкладинки. Потрібно виготовити її з цупкого паперу. 

5. Укажіть назву книжки, ім’я та прізвище автора. 

6. Створіть (або знайдіть) малюнок, який би відповідав змісту книжки. 

7. Розкажіть або напишіть короткий відгук про свою книжку щоб усім захотілося її прочитати.

8. Зробіть фото своєї роботи і надішліть на вайбер.




16 березня

Тема: Діагностувальна робота. Аудіювання. "Бджілки на розвідці"

1. Переглянь відео і виконай завдання:

  - Прослухай текст;

  - Дай відповіді на 6 питань;

  - Відповіді записуй буквами (наприклад: 1. а, 2. б, ...)




2. Зроби фото роботи і відправ на вайбер для оцінювання.








15 березня

Тема: Пташка, яка в'яже рукавичку. А. Качан "Розливається Дунай ..."

Підручник ст. 129

1. Переглянь відео, як ремез будує собі гніздо:



2. Знайди більше цікавої інформації в інтернеті про цю пташку.

3. Прослухай звукозапис вірша:



- Прочитай вірш повільно, ніби уявляючи прочитане. 

- Про кого ти прочитав/прочитала вірш? 

- Як поет описав ремеза?

- Чи доводилось тобі спостерігати цю пташку? 

- Чим особливе її гніздечко? 

 - Розглянь світлину-ілюстрацію. 

- Що нового ти відкрив/ відкрила для себе?

4. Домашнє завдання: ст. 129, виразно читати.








14 березня

Тема: Зірка Мензатюк "Небелиці про рукавиці"

Хрестоматія ст. 106-111

1. Прочитай оповідання:



Розминка для очей









Розминка для очей





Розминка для очей















10 березня

Тема: Картини природи в поезії. Д. Павличко "Дядько дощ" Л. Костенко "Шипшина важко віддає плоди..."

Підручник ст. 128-129

1. Прослухай звукозапис вірша:

Словникова робота: Шик — особлива вишуканість у манері триматися, одягатися. 

Шлик — верх козацької смушевої шапки, що звисає.




2. Прочитай виразно вірш.

- Чи уявляєш ти цей казковий дощ? 

- Знайди слова, які передають звуки, барви, силу літньої зливи. 

- Розглянь малюнок. Що нового він відкриває читачам? 

- Як по-іншому ти б міг/могла назвати цей вірш?

3. Прослухай вірш Ліни  Костенко:



4. Навчись виразно читати вірш

- Чому так схвильовано, слізно шипшина звертається до людини? 

- Чи погоджуєтесь ви з думкою, що природа потрібна людям не лише для користі, а й для краси? 

- У яких рядках сказано про це?

5. Домашнє завдання: вивчи напам'ять вірш "Шипшина важко віддає плоди..."






9 березня

Тема: Замилування красою поля. М. Сингаївський "Волошкове поле".

Підручник ст. 127

1. Переглянь відео, дізнайся про життя і творчість Миколи Сингаївського:



2. Прослухай звукозапис вірша:



- Чи сподобався тобі вірш? 

- З яким почуттям автор змалював красу поля? 

- Із чим порівнюється поле?

- Які ознаки і порівняння передають красу волошок? 

- Знайди слова, які написані однаково, але означають різне. 

- Які слова вжито з переносним значенням? 

- Назвè слова, що римуються. 

- Прочитай вірш наспівно, з почуттям замилування красою поля.

3. Домашнє завдання: ст. 127, виразно читати.







8 березня

Тема: Картини природи в поезії. О. Олесь "В небі жайворонки в'ються..."

Підручник ст. 125-126

1. Прослухай звукозапис:



2. Прочитай вірш. 

- З яким почуттям поет описує радість зустрічі весни? 

- Зверни увагу, як багато дієслів уживає автор, щоб передати рух пташок, їх     веселий спів. 

- Назви дієслова. 

-  Які образи створюють виділені рядки? 

- Які вислови вжито у переносному значенні?

3. Домашнє завдання: ст. 125-126, навчись виразно читати вірш.





7 березня

Тема: Картини природи в поезії. Леся Українка "Пливе білий човник..."

Підручник ст. 125-126

1. Згадай, що ти знаєш про творчість Лесі Українки? Які вірші тобі відомі?

2. Прослухай звукозапис:

Словник: Сягàють — досягають, дістають.



3. Прочитай самостійно вірш ст. 125

4. Дай відповіді на питання:

- Які картини передає зміст кожної строфи вірша Лесі Українки? 

- Які слова створюють враження спокою і зачарованості в природі? 

- Прочитай вірш неголосно, замріяно, ніби розповідаючи про прекрасні краєвиди. 

- Назвè пари слів, що римуються.

5. Домашнє завдання: ст. 125-126, виразно читати.




3 березня

Тема: Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. "Як Андрійко потоваришував з птахами" Олена Харченко.

1. Переглянь відео і виконай завдання. Звук можна виключити. Став на паузу і виконуй завдання:

  - Прочитай уважно текст;

  - Дай відповіді на питання.




2. Надішли фото виконаної роботи.







2 березня

Тема: Картини природи в поезії. Л. Забашта "Дивосвіт, дивосвіт..." Т. Шевченко "За сонцем хмаронька пливе..."

Підручник ст. 123-124

1. Прочитай статтю підручника ст. 123

2. Прослухай звукозапис:



3. Прочитай виразно вірш.

- Дай відповіді на питання підручника.




4. Прочитай виразно вірш.

- Дай відповіді на питання підручника.

5. Домашнє завдання: ст. 123-124 виразно читати.







1 березня

Тема: Оксана Лущевська "Пташка"

Хрестоматія ст. 84

1. Прослухай вірш О. Лущевської "Пташка"



2. Прочитай виразно вірш:



- Які почуття викликає у тебе цей вірш?

3. Домашнє завдання: виразно читати вірш.










28 лютого

Тема: Перевіряю свої досягнення

Підручник ст. 92-121

1. Перевір свої досягнення з тем "Літературні казки. П'єса-казка. Байки"

- Дай відповіді на питання ст. 121

- Перечитай ще раз твір, який тобі найбільше сподобався з поданих тем.




24 лютого

Тема: Г. Вдовиченко "Найдовші вуса"

Хрестоматія ст. 100-105

1. Прослухай звукозапис казки:




2. Прочитай казку самостійно:

- читай по одній сторінці, роби розминку для очей;



Розминка для очей






Розминка для очей



Розминка для очей



Розминка для очей












23 лютого

Тема: Сашко Дерманський "Мрія Маляки"

Хрестоматія 3-4, ст. 96-99

1. Послухай звукозапис:



2. Прочитай текст самостійно.




- Чому дівчинку  називали Малякою?

- Про що вона мріяла?

3. Домашнє завдання: читати текст








22 лютого

Тема: Краще першим завжди привітатись! А. Костецький «Добра порада». 

Підручник ст. 121

1. Прослухай байку:



2. Прочитай байку самостійно.

3. Дай відповіді на питання:

- Чим були незадоволені осел і свиня? 

- З яким почуттям слід прочитати їхні міркування? 

- У яких словах вірша висловлено пораду автора? Чи погоджуєшся з нею? 

-  Який епізод байки зображено на малюнку?

4. Домашнє завдання: ст. 121, виразно читати.





21 лютого

Тема: Чужому лихові не смійся. Л. Глібов "Чиж та Голуб"

Підручник ст. 120

1. Прослухай байку:



2. Словникова робота:

Сильце — пристрій, яким ловлять птахів. 

 3. Прочитай байку мовчки. 

- У яких словах виявляється самовпевненість, безсердеч ність Голуба? Передай це під час читання. 

- З яких слів довідуємося про ставлення автора до Чижика? 

 - Які рядки байки можуть бути прислів’ям? Прочитай їх з повчальною інтонацією. 

 - Які слова з байки могли бути її назвою? Чому саме?

4. Домашнє завдання: ст. 120 виразно читати байку.




17 лютого

Тема: Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов "Лебідь, Щука, Рак"

Підручник ст. 118-119

1. Прочитай, дізнайся, який твір називають байкою:

Бàйка — невеликий, найчастіше віршований твір по вчального змісту. У байкàх в образах тварин, рослин, різних предметів зображено людей, їхнє ставлення одне до одного, до праці, природи. У більшості байîк є дві частини: розповідь про якийсь випадок, подію і повчальний вèсновок — мораль байки. З нього читачі можуть зрозуміти, що схвалюється, а що засуджується у творі. Повчальний висновок може міститися і наприкінці, і на початку твору. Автора байки називають байкарем.

2. Став відео на паузу, познайомся з життям і творчістю Леоніда Глібова:



3. Прослухай байку "Лебідь, Щука, Рак":




4. Робота з підручником ст. 118-119:

- прочитай статтю ст. 118;

- навчись виразно читати байку.

5. Домашнє завдання: вивчи напам'ять байку, запиши відео і надішли у вайбер.









16 лютого

Тема: Богдана Бойко "У театрі"

Підручник ст. 117

1. Згадай правила поведінки в театрі:



2. Прослухай вірш Богдани Бойко "У театрі"




3. Прочитай вірш самостійно ст. 117.

4. Дай відповіді на питання:

- Назви глядачів вистави. 

- Чи всім глядачам вдалося уважно подивитися виставу? Чому?

5. Домашнє завдання: ст. 117, виразно читати.




15 лютого

Тема: Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави?

Підручник ст. 116

1. Переглянь відео, дізнайся про афішу:



2. Попрацюй з підручником: 

- прочитай, що таке афіша;

- створи афішу для п'єси "Стрімкий, як вітер"





14 лютого

Тема: П'єса - казка. Н. Осипчук "Стрімкий, як вітер" Дія четверта

Підручник ст. 114-115

1. Переглянь відео:

- попрацюй самостійно: став на паузу, читай та виконуй завдання:



Зроби розминку для очей



2. Домашнє завдання: ст. 114-115 читати, переказувати.






10 лютого

Тема: П'єса - казка. Н. Осипчук "Стрімкий, як вітер" Дія третя

Підручник ст. 111-114

1. Переглянь відео і виконай завдання:



Розминка для очей




2. Домашнє завдання: ст. 111-114 читати, переказувати.







9 лютого

Тема: П'єса - казка. Н. Осипчук "Стрімкий , як вітер" Дія друга

Підручник ст. 109-110

1. Прочитай самостійно другу дію п'єси - казки "Стрімкий, як вітер"

2. Перекажи цей уривок.

Розминка для очей







8 лютого

Тема: П'єса - казка. Н. Осипчук "Стрімкий , як вітер" Дія перша

Підручник ст. 108-109 

1. Переглянь відео, став на паузу, читай і виконуй завдання:



2. Прочитай першу дію казки ст. 109-110.




7 лютого

Тема:  Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі               « Дорога, що нікуди не вела»

Підручник ст. 104-107

1. Прочитай ще раз казку "Дорога,що нікуди не вела"

2. Попрацюй над змістом казки:

-Як розпочинається казка? 

- Чому Мартіно прозвали Вперта Голова? 

                                            Зроби розминку





- Знайди і прочитай опис дороги, якою ішов хлопчик. 

- Чи легко було Мартіно здолати її? 

- Що вразило хлопчика під час зустрічі із сеньйорою? 

- Чому інші мешканці села поверталися ні з чим? 

- Знайди виділені слова, добери до них близькі за значенням.  

-У чому головна думка казки? 

- У якій частині тексту речення, що містить головну думку? 

-Чи погоджуєшся ти з нею?





3 лютого

Тема: Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі               « Дорога, що нікуди не вела»

Підручник ст. 104 - 107

1. Переглянь відео, познайомся з творчістю Дж. Родарі:




2. Прослухай казку:





3. Домашнє завдання: прочитай статтю і казку самостійно ст. 104-107.





2 лютого

Тема: Д. Кузьменко "Чим корова не собака" Хрестоматія 3-4

1. Переглянь відео і виконай завдання:




2. Тисни на фото і прочитай самостійно текст:




Розминка для очей












1 лютого

Тема: Олександр Дерманський "Білячок"

Підручник ст. 98-103

1. Робота над текстом:

- Переглянь текст.

- Скільки в ньому виділено частин? 

- Добери до них заголовки. Це буде план казки. 

                                     Зроби розминку для очей






- Підготуй за ним стислий переказ твору. 

- Роздивися ілюстрацію до казки у підручнику. 

- Який епізод твору вона відображає? 





31 січня

Тема: Олександр Дерманський "Білячок"

Підручник ст. 98-103

1. Попрацюй над змістом казки:

- Прочитай казку. 

                                          Зроби розминку для очей




- Яке враження вона справила на тебе? 

 - Які слова, вислови були незрозумілими? 

- Де народилося дивне лошатко? 

- Чим воно відрізнялося від інших? 

- Чому табун чорних коней хотів позбутися малого?  

- Як мама Нічка назвала свого синочка?  

- Які почуття вона виявляла до нього? 

- З ким зустрілися мандрівники, шукаючи країну єдинорогів? 

- Які якості виявив Білячок на цьому шляху? 

- Знайди ознаки чарівності казки.




27 січня

Тема: Олександр Дерманський "Білячок"

Підручник ст. 98-103

1. Переглянь відео, послухай текст:



Зроби розминку




2. Прочитай текст самостійно.

3. Домашнє завдання ст. 98-103 читати.







26 січня

Тема: Анатолій Дімаров "Для чого людині серце"

Підручник ст. 93-98

1. Прочитай казку "Для чого людині серце"


Розминка для очей





2. Попрацюй над змістом казки:

- Де відбувалися події? Як вони розпочиналися?

- Чому дерев'яні чоловічки не знали почуттів?


Розминка




- Як зрозуміти слова лікаря, що люди мають різні серця? Прочитай.

- Який уривок казки зображено на малюнку?

- Як змінилося життя дерев'яного чоловічка, коли лікар подарував йому серце доброї людини?

- Які чарівні перетворення описані в казці?

3. Домашнє завдання: ст. 93-98, перекажи казку.




25 січня

Тема: Літературні казки. П'єса - казка. Байки. В. Бичко "Чарівні казки" Анатолій Дімаров "Для чого людині серце"

Підручник ст. 92-98

Прочитай статтю ст. 92. Дізнайся, про що будеш читати у цьому розділі.

1. Прослухай, а потім виразно прочитай вірш "Чарівні казки"



2. Прослухай казку:




Зроби розминку



3. Прочитай самостійно казку "Для чого людині серце"









24 січня

Тема: Перевір свої досягнення

Підручник ст. 91

1. Попрацюй самостійно ст. 91:

- дай відповіді на питання в підручнику.


20 січня

Тема: Досліджуємо текст. Наталя Олійник "Гончарики з Опішного"

Підручник ст. 88-90

1. Переглянь відео і виконай завдання:




2. Прочитай самостійно текст ст. 88-90.

3. Дай відповіді на питання підручника.

4. Домашнє завдання ст. 88-90 читати






19 січня

Тема: Земля - це книга, у якій історія твого народу...  Наталка Поклад "Гарно жити у селі..." М. Вінграновський "Сама собою річка"

Підручник ст. 87-88

1. Переглянь відео і виконай завдання:



2. Навчись виразно читати вірші.

3. Дай відповіді на питання підручника.

4. Домашнє завдання: підбери  в інтернеті, підручнику вірш про Україну, вивчи і розкажи на відео (відео надішли на вайбер)




18 січня

Тема: Вчимося слухати і розуміти текст. Тетяна Щербаченко "Український лицар"

Підручник ст. 85-86

1. Переглянь відео. Познайомся з сучасною письменницею Тетяною Щербаченко та її новими творами для дітей:



2. Прослухай оповідання Тетяни Щербаченко "Український лицар"




3. Прочитай оповідання самостійно, попрацюй зі словничком під текстом (прикрість, лицар)

4. Дай відповіді на питання під текстом.

5. Робота з картиною: 

Роздивись картину. Намалюй свій портрет Кобзаря.

6. Домашнє завдання: ст. 85-86 читати, малюнок.









17 січня

Тема: Наші скарби. Музей просто неба. Оксана Кротюк

Підручник ст. 83-84

- Прослухай уважно текст:



1. Прочитай текст самостійно.

Зроби розминку



2. Дай відповіді на питання до тексту.

3. Поміркуй:

- чому цей музей називають "Україною в мініатюрі"?

- це оповідання художнє чи наукове?

- знайди і прочитай власні назви, що є в тексті.

4. Домашнє завдання: прочитати текст.








13 січня

Тема: Вірші вихованців Павлиської школи

Підручник ст.82-83

Прослухай запис віршів:




2. Попрацюй з підручником ст. 82-83

Навчись виразно читати вірші;

Дай відповіді на питання до текстів віршів.





12 січня

Тема: "Як не любить свій край" Варвара Гринько "Рідний край",  Олекса Палійчук "Київ"

Підручник ст. 80-81

1. Прочитай уважно, про що дізнаєшся у цьому розділі ст. 80

2. Переглянь відео, виконай завдання:



Зроби розминку






3. Прослухай вірш "Рідний край"



4. Навчись читати вірш виразно

5. Домашнє завдання: ст. 80-81 читати, вірш "Рідний край" вивчити











11січня

Тема: Перевір свої досягнення

Підручник ст. 79

- Дай відповіді на питання підручника;

- Прочитай ще раз текст, який тобі найбільше сподобався у цьому розділі;

- Прочитай виразно вірш, який ти вивчив.

Зроби розминку






10 січня

Тема: Ірина Жиленко "Здійсниться все..."

Підручник ст. 78


1. Прослухай уважно вірш:




2. Навчись читати вірш виразно за підручником

3. Дай відповіді на питання до тексту вірша

4. - Які рядки найбільше тобі сподобалися?

5. - Вивчи їх напам'ять



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Правила поведінки під час літніх канікул