Мистецтво

24 травня

Тема: Скоро літо

1. Малюємо літо:









19 травня

Тема: Кульмінація. "Школа - весела сім'я"

Підручник ст. 111, 114.

1. Переглянь відео, дай відповіді на питання, виконай завдання:



2. Вивчи слова пісні "Школа - весела сім'я" ст. 111:
3. Заспівай пісню:









 3 травня

Тема: Скульптура. Ліплення бджілки

Підручник ст. 108-109

1. Дізнайся цікаве про бджіл:



2. Робота з підручником ст. 108-109.

3. Практична робота: виліпи бджілку з пластиліну.






21-28 квітня

Тема: Мюзикл. Мюзикл "Аладдін"

Підручник ст. 106-107

- Чи знаєш ти, як створюють мюзикл? Робота розпочинається з написання п’єси. Її постановку здійснює режисер. Також йому допомагають балетмейстер і фахівці зі співу. У мюзиклах часто використовують масові сцени зі співами й танцями. Мюзикли виконують сучасною мовою, зрозумілою глядачам.

1. Переглянь відео і виконай завдання:



2. Переглянь фрагмент мюзиклу "Аладдін"









19 квітня

Тема: Ляльковий театр, театральна лялька.

Підручник ст. 104-105

1. Прочитай статтю підручника ст. 104

2. Розглянь малюнки ст. 105, виготов театральну ляльку на вибір.






14 квітня

Тема: Розпис пасхальних яєць

Матеріал для роботи: яйце (варене), фарби акрилові або гуаш, пензлі.

1. Переглянь відео і виконай роботу:







12 квітня

Тема: Політ до зірок

1. Переглянь відео:

12 квітня - День космонавтики



Україна - космічна держава



2. Намалюй малюнок на тему "Політ до зірок"







5 квітня

Тема: Театральне мистецтво; художник-декоратор. Виготовлення предмета бутафорії для вистави.

Підручник ст. 100-101

1. Виготов предмет бутафорії для однієї із вистав: «Котигорошко», «Попелюшка», «Білосніжка», «Аладдін», «Червоненька квіточка», «Царівна-жаба» (художні матеріали на вибір).

2. Поміркуй, з яких матеріалів можна виготовити бутафорні овочі та фрукти. Запропонуй, як ними можна скористатися, наприклад в оформленні їдальні тощо.






22 березня

Тема: Зображення фантастичної тварини

Підручник ст. 96-97

1. Скористуйся зображенням у  підручнику, або за власним задумом намалюй фантастичну тварину.

2. Фото малюнка надішли у вайбер.



15 березня

Тема: Фантастичне зображення. Зображення фантастичної тварини у її середовищі.

Підручник ст. 96-97

        За високими горами та мальовничими долинами країни Образотворчого мистецтва є чарівний ліс, який відрізняється від звичайного. Там птахи небаченої краси виспівують дивними голосами, а чудернацькі тварини можуть літати. Фантастика! Багато художників відвідали цей чарівний ліс й зобразили його дивовижний світ на картинах. Головним у композиції подібних творів є зображення тварини, а решта — другорядне, менш важливе. Проте саме гармонійне поєднання цих складових композиції і робить твір мистецтва вражаючим.

1. Розглянь малюнки фантастичних тварин в підручнику:

- Поміркуй, чим відрізняється зображення фантастичних тварин від реальних. 

- Що незвичайного можна побачити на картинах? 

2. Пофантазуй і намалюй фантастичну тварину в її середовищі (акварель або гуаш). 




10 березня

Тема: Мультфільм, мультиплікатор, режисер, композитор.

"Малюки" Н. Май - розучування.

Підручник ст. 94-95

 1.   Чи можна уявити мультфільм без музики? Усі діти та дорослі захоплюються пригодами мультиплікаційних героїв. Зазвичай ці герої — тварини — кумедні, веселі, кмітливі й розумні. Такими їх створює мультиплікатор — художник, який «оживляє» героїв мультфільму. У створенні мультфільмів беруть участь багато людей. Так, режисер пише сценарій, а композитор створює до нього цікаву музику. 




- Якими музичними засобами композитори створили характери героїв? 

- Які почуття відображає музика? 

- Як вона передає події мультфільму? 

- Вибери слова, які відтворюють настрій музики. М/ф «Лис Микита» (музичні фрагменти): 


Веселий, задумливий, грайливий, святковий, радісний, сумний, жалісний.

2. Вивчи пісню:










8 березня

Тема: Подарунок для мами

1. Вибери ідею, яка тобі сподобалася і зроби подарунок для мами:

фото роботи надішли у вайбер








3 березня

Тема: Картини природи у творчості Т. Шевченка

1. Прочитай вірш Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе..."

2. Намалюй картини природи, які ти уявляєш, коли читаєш цей вірш.









22 лютого

Тема: Анімалістичний жанр, анімалізм, художники анімалісти. Зображення тварини, яка найбільше подобається.

Підручник ст. 88-89

1. У країні Образотворчого мистецтва є свої улюбленці. Це — тварини. Деякі митці переважно тільки їх і зображають. Це художники-анімалісти. Саме вони створюють графічні, живописні, скульптурні твори в жанрі анімалізму. Зазвичай художники зображають тварин з натури, спостерігаючи за ними у природі або в зоопарку. Хоча це дуже не просто, адже тварини такі непосидючі!

2. Попрацюй з підручником ст 88-89.

3. Намалюй тваринку, яка тобі сподобалася.







17 лютого

Тема: Знаки альтерації. Українська народна пісня "Журавель" - розучування

  Підручник ст. 86-87

1. Переглянь відео, дізнайся про знаки альтерації:



2. Вивчи і заспівай пісню "Журавель"




                                   

      




10 лютого

Тема: Канон.  Розучування українська народна пісня "Вийди, вийди, Іванку"

1. Переглянь відео, дізнайся, що таке канон:




2. Вивчи слова і заспівай пісню:









8 лютого

Тема: Портрет, уявлення про різновиди портрета

1. Переглянь відео:



2. Намалюй свій автопортрет:







1 лютого

Тема: Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка "Охорона праці очима дітей"

1. Намалюй малюнок, фото надішли на вайбер.

Зразки:







27 січня

Тема: Квіти на підвіконні

Переглянь відео, виконай малюнок:






25 січня

Тема: Малюю казку

1. Намалюй малюнок до улюбленої казки



20 січня

Тема: Глиняний посуд

1. Пригадай урок читання:

- що нового ти дізнався про гончарське ремесло?

2. Намалюй глиняний посуд







13 січня

Тема: Зачарувала все зима

Переглянь відео і намалюй зимовий пейзаж






11 січня

Тема: Щедрівки, колядки

Прослухай щедрівки і колядки:


- Які почуття вони в тебе викликали?

- Які колядки, щедрівки знаєш ти? Спробуй заспівати.

- вивчи і заспівай колядку:










Комментариев нет:

Отправить комментарий

Правила поведінки під час літніх канікул