24 травня
Тема: Скоро літо
1. Малюємо літо:
19 травня
Тема: Кульмінація. "Школа - весела сім'я"
Підручник ст. 111, 114.
1. Переглянь відео, дай відповіді на питання, виконай завдання:
2. Вивчи слова пісні "Школа - весела сім'я" ст. 111:3. Заспівай пісню:
3 травня
Тема: Скульптура. Ліплення бджілки
Підручник ст. 108-109
1. Дізнайся цікаве про бджіл:
2. Робота з підручником ст. 108-109.
3. Практична робота: виліпи бджілку з пластиліну.
21-28 квітня
Тема: Мюзикл. Мюзикл "Аладдін"
Підручник ст. 106-107
- Чи знаєш ти, як створюють мюзикл? Робота розпочинається з написання п’єси. Її постановку здійснює режисер. Також йому допомагають балетмейстер і фахівці зі співу. У мюзиклах часто використовують масові сцени зі співами й танцями. Мюзикли виконують сучасною мовою, зрозумілою глядачам.
1. Переглянь відео і виконай завдання:
2. Переглянь фрагмент мюзиклу "Аладдін"
19 квітня
Тема: Ляльковий театр, театральна лялька.
Підручник ст. 104-105
1. Прочитай статтю підручника ст. 104
2. Розглянь малюнки ст. 105, виготов театральну ляльку на вибір.
14 квітня
Тема: Розпис пасхальних яєць
Матеріал для роботи: яйце (варене), фарби акрилові або гуаш, пензлі.
1. Переглянь відео і виконай роботу:
12 квітня
Тема: Політ до зірок
1. Переглянь відео:
12 квітня - День космонавтики
Україна - космічна держава
2. Намалюй малюнок на тему "Політ до зірок"
5 квітня
Тема: Театральне мистецтво; художник-декоратор. Виготовлення предмета бутафорії для вистави.
Підручник ст. 100-101
1. Виготов предмет бутафорії для однієї із вистав: «Котигорошко», «Попелюшка», «Білосніжка», «Аладдін», «Червоненька квіточка», «Царівна-жаба» (художні матеріали на вибір).
2. Поміркуй, з яких матеріалів можна виготовити бутафорні овочі та фрукти. Запропонуй, як ними можна скористатися, наприклад в оформленні їдальні тощо.
22 березня
Тема: Зображення фантастичної тварини
Підручник ст. 96-97
1. Скористуйся зображенням у підручнику, або за власним задумом намалюй фантастичну тварину.
2. Фото малюнка надішли у вайбер.
15 березня
Тема: Фантастичне зображення. Зображення фантастичної тварини у її середовищі.
Підручник ст. 96-97
За високими горами та мальовничими долинами країни Образотворчого мистецтва є чарівний ліс, який відрізняється від звичайного. Там птахи небаченої краси виспівують дивними голосами, а чудернацькі тварини можуть літати. Фантастика! Багато художників відвідали цей чарівний ліс й зобразили його дивовижний світ на картинах. Головним у композиції подібних творів є зображення тварини, а решта — другорядне, менш важливе. Проте саме гармонійне поєднання цих складових композиції і робить твір мистецтва вражаючим.
1. Розглянь малюнки фантастичних тварин в підручнику:
- Поміркуй, чим відрізняється зображення фантастичних тварин від реальних.
- Що незвичайного можна побачити на картинах?
2. Пофантазуй і намалюй фантастичну тварину в її середовищі (акварель або гуаш).
10 березня
Тема: Мультфільм, мультиплікатор, режисер, композитор.
"Малюки" Н. Май - розучування.
Підручник ст. 94-95
1. Чи можна уявити мультфільм без музики? Усі діти та дорослі захоплюються пригодами мультиплікаційних героїв. Зазвичай ці герої — тварини — кумедні, веселі, кмітливі й розумні. Такими їх створює мультиплікатор — художник, який «оживляє» героїв мультфільму. У створенні мультфільмів беруть участь багато людей. Так, режисер пише сценарій, а композитор створює до нього цікаву музику.
- Якими музичними засобами композитори створили характери героїв?
- Які почуття відображає музика?
- Як вона передає події мультфільму?
- Вибери слова, які відтворюють настрій музики. М/ф «Лис Микита» (музичні фрагменти):
Веселий, задумливий, грайливий, святковий, радісний, сумний, жалісний.
2. Вивчи пісню:
8 березня
Тема: Подарунок для мами
1. Вибери ідею, яка тобі сподобалася і зроби подарунок для мами:
фото роботи надішли у вайбер
3 березня
Тема: Картини природи у творчості Т. Шевченка
1. Прочитай вірш Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе..."
2. Намалюй картини природи, які ти уявляєш, коли читаєш цей вірш.
22 лютого
Тема: Анімалістичний жанр, анімалізм, художники анімалісти. Зображення тварини, яка найбільше подобається.
Підручник ст. 88-89
1. У країні Образотворчого мистецтва є свої улюбленці. Це — тварини. Деякі митці переважно тільки їх і зображають. Це художники-анімалісти. Саме вони створюють графічні, живописні, скульптурні твори в жанрі анімалізму. Зазвичай художники зображають тварин з натури, спостерігаючи за ними у природі або в зоопарку. Хоча це дуже не просто, адже тварини такі непосидючі!
2. Попрацюй з підручником ст 88-89.
3. Намалюй тваринку, яка тобі сподобалася.
17 лютого
Тема: Знаки альтерації. Українська народна пісня "Журавель" - розучування
Підручник ст. 86-871. Переглянь відео, дізнайся про знаки альтерації:2. Вивчи і заспівай пісню "Журавель" |
Комментариев нет:
Отправить комментарий